Pet Kuaför

Köpek, kedi gibi evcil dostlarınız için gerekli kontrolleri hekimlerimizce yapıldıktan sonra tıraş ve pet kuaför hizmetini Ankara’da bulunan PetVoice Veteriner Kliniği olarak veriyoruz.

Köpek ve kediler tüy kesimi esnasında çok hareketli olabilirler. Tıraş sırasında evcil hayvanlarınız için yaklaşım oldukça önemlidir. Uzman veteriner hekimlerimizce kedi ve köpeklerinizin tıraşları onlarda travmaya neden olmayacak şekilde gerçekleştirilir. Sakin durmayan evcil hayvanınızın tıraş işlemi veteriner hekimlerimiz tarafından minik dostlarınızın kilosuna ve yaşına en uygun dozda anestezi ile yapılır.

Ayrıca evcil hayvanlarınız tüylerini yuttuklarında çeşitli sindirim sorunları görülebilir. Aynı zamanda minik dostlarınızın idrar ve dışkılamasından sonra tüylerde bir kirlilik meydana geldiğinde tüylerinin tıraş edilmesi de çok önemlidir. Daha sağlıklı ve temiz yaşam sürmesi için evcil hayvanlarınızın uzman hekimlerce tıraş edilmesi elzemdir.

Neler Yapıyoruz?

Dostlarınız Bize Emanet

Muayene ve Teşhis

Kliniğimize gelen hayvanlarımız için modern bir ortamda tedavi gerçekleştirilmektedir. Teşhis ve tedavinin ne olacağına yönelik olarak çalışmalar yapılmaktadır. Rutin olarak gerçekleşen kontrollerde de hastanın durumu, farklılık olup olmadığı ayrıntılı biçimde incelenmektedir. Kısa sürede doğru tedavi yöntemleri ile ihtiyaçların karşılanması mümkün hale getirilmektedir.

Tıbbi Birimler

Dahiliye; iç hastalıkları veteriner teşhis ve tedavinin yapı taşları arasında yer almaktadır. Sağlık problemi olan neredeyse tüm canlılarda problem iç hastalıklardan kaynaklanmaktadır. Kliniğimizde iç hastalıklarının takibinin yapılmasına yönelik olarak modern görüntü cihazı, değerlendirmelerin yapılabileceği laboratuvar bulunmaktadır. Doğru teşhisin konularak tedavinin gerçekleştirilebilmesi için tıbbi birimlerden destek alınmaktadır.

Genel cerrahi ve ortopedi; polikliniğimizde gerçekleştirilen jinekolojik, onkolojik ve ortopedik tüm operasyonlar Avrupa Standartlarına yönelik olarak gerçekleştirilmektedir. Modern cihaz donanımları ile alanlarında uzman hekimlerimiz her hastaya uygun anestezi protokolünü kullanarak ve her aşamada takipte kalarak hizmet sunmaktadır.

Aşılama ve Koruyucu Hekimlik

Hayvan dostlarımızın sağlıkları için düzenlenmiş aşı takvimine bağlı kalarak aşılarını yapmaktayız.

Bizi Neden Tercih Etmelisiniz?

PetVoice Veteriner Kliniği'nde Yenilikçi Hizmetler

Değerli hayvan dostlarınızın her türlü sağlık ihtiyacı için Petvoice Veteriner Kliniği arayın.

Acil Servis

Alo Mama